Beiratkozás elektronikus ügyintézés

Beiratkozás e-Ügyintézéssel

Tisztelt Szülő/Törvényes Képviselő!

Az általános iskolai beiratkozás jelen tanévben kétféle módon valósulhat meg. Az eddigi eljárásrendnek megfelelő módon, azaz a korábbi évekhez hasonlóan papír alapú adminisztrációval, valamint a papír alapú adminisztrációt elektronikus ügyintézéssel összekapcsolva.

Amennyiben az elektronikus formát választja, az e-Ügyintézés felületen ki lehet tölteni a gyermeknek a beiratkozáshoz szükséges adatait a rendszer által felkínált űrlapon. Emellett az egyes nyilatkozatok a rendszerből letölthetők, és aláírás után a másolatok is feltölthetők.

FELHÍVJUK FIGYELMÉT, hogy a beiratkozáshoz szükséges adatok online beküldése esetén is a beiratkozás napján az általános iskolában a SZEMÉLYES MEGJELENÉS KÖTELEZŐ. Erre az alkalomra kérjük, vigye be az általános iskola által kért, a beiratkozáshoz szükséges dokumentumok eredeti példányát. Az általános iskolák az online jelentkezéseket legkésőbb 2019. április 1-jétől és 2019. április 12. 12:00 óráig fogadják.

Az  online beiratkozás itt érhető el:  https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap

 

Vissza a listához