Étkezés befizetés

szeptember hóra

augusztus 23 (szerda)

8-16 óráig

 

augusztus 24 (csütörtök)

8-16 óráig

Pótbefizetésre nem lesz lehetőség!!

SIKERESEN LEZÁRULT PÁLYÁZATAINK: logo1logo2

TÁMOP 3.1.5-09/A-1-2009-0037 Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben) - elnyert és kifizetett összeg:15.138.760 Ft

TÁMOP 3.1.7-11/1-2011-0045 "Oszd meg a tudásod másokkal, ez az egyetlen módja annak, hogy halhatatlan légy" - elnyert és kifizetett összeg: 2.945.000 Ft.

A TÁMOP 3.1.6-11/3-2011-0004 "Táguló világ" pályázatban konzorciumi tagként szerepelünk a Zuglói Benedek Elek EGYMI főpályázóval. Megnyert összeg: 4.807.260 Ft.

Mindhárom pályázatunk fenntarthatósági ideje 5 év. Bővebb információk folyamatosan frissítve a pályázatok, illetve a letöltések alatt olvashatók!

Utazó gyógypedagógusok

 

„Kérlek, mondd!” - Az elektív mutizmus kezelésének egy módja - "Jó gyakorlat"

Írta: Horváthné Széll Anita 2015. november 16. hétfő, 00:00

Az elektív mutizmussal leginkább óvodás korban találkozhatunk, de néhány esetben iskolakezdéskor, illetve kisiskoláskorban is. Jellemzője, hogy a gyermek csak bizonyos, kiválasztott személyekkel kommunikál, ők legtöbbször a családtagok. Az is előfordul, hogy csak bizonyos helyzetekben kommunikál. A gyermek kérésre, vagy felszólításra nem beszél, a környezete nem tudja beszédre ösztönözni. Gyakran találkozhatunk pszichés kísérő tünetekkel is.

Bővebben: „Kérlek, mondd!” - Az elektív mutizmus kezelésének egy módja - "Jó gyakorlat"

 
 

Konduktív pedagógia

Írta: Tóthné Joó Marianna konduktor-tanító 2010. március 04. csütörtök, 15:04

A konduktív nevelés célja a komplex személyiségfejlesztés. A módszer gyermek-, tanulás- és nevelésközpontú. Igényli a gyermek aktív közreműködését, tudatosságát és biztosítja érdeklődését, motiváltságát a tanulási folyamatban. Azért komplex, mert mindazt tartalmazza, amit az adott életkorú gyermektől elvárnak. Nem külön-külön vagy egymásután, hanem egyidejűleg fejleszti a mozgást, beszédet, értelmet, szociális kontaktusokat igényel és emóciókat vált ki.

Bővebben: Konduktív pedagógia

 

Együtt, mindnyájan

Írta: EGYMI 2010. március 01. hétfő, 08:34

A sajátos nevelési igényű gyerek fejlődésében hatalmas segítséget jelent, ha együtt nevelődik testi, érzékszervi és intellektus tekintetében egészséges társaival. Fejlődik alkalmazkodó képessége, magasabb szocializációs szintre juthat el. Megtanulhatja, hogy nem szabad feladni, vállalnia kell a küzdelmeket.

 

Bővebben: Együtt, mindnyájan

 

Logopédiai ellátás sajátos nevelési igényű gyerekek számára

Írta: Bán Ildikó logopédus 2010. március 01. hétfő, 08:31

Mi is történik egy-egy foglalkozáson?

 

Bővebben: Logopédiai ellátás sajátos nevelési igényű gyerekek számára

 

Integrált gyerekek egyéni fejlesztése az iskolában

Írta: Szőcs Anikó gyógypedagógus 2010. március 01. hétfő, 08:09

Az egyéni fejlesztés legfontosabb célja, hogy a gyermek személyre szabott segítséget kapjon.

Bővebben: Integrált gyerekek egyéni fejlesztése az iskolában

 

Autizmussal élő gyermekek integrált fejlesztése óvodában, bölcsődében

Írta: Lukácsné Kovács Katalin gyógypedagógus 2010. március 01. hétfő, 08:07

Az autista gyermekek között a szociális készségek, a kommunikáció, valamint a rugalmatlan gondolkodás, a fantázia fejlesztése a fő feladatunk.

Bővebben: Autizmussal élő gyermekek integrált fejlesztése óvodában, bölcsődében

 

1. oldal / 2

«ElsőElőző12KövetkezőUtolsó»